poniedziałek, 1 grudnia 2014

HELLO NEW YORK!

Ci z Was, którzy śledzą mój fanpage czy Instagram, wiedzą, że jestem teraz w moim ukochanym Nowym Jorku. Pracuje, biegam odwiedzam swoje ulubione miejsca. Żyje magią i energią tego miasta, którą łapczywie chłonę każdego dnia. Miasto hipnotyzuje i działa jak narkotyk. Za każdym razem, gdy tu jestem fascynuje się nim na nowo. A gdy na ulicy ludzie pytają mnie o drogę, a ja im pokazuję gdzie mają iść lub gdy pani pyta się czy może parkować przy hydrancie a ja odpowiadam jej, że nie bo dostanie mandat, wtedy czuje się tutaj już prawie jak w domu. Idę ulicą chce mi się tańczyć, śpiewać i uśmiechać do ludzi. Szczęście jest w powietrzu a ja oczywiście się do niego szeroko uśmiecham. Więc, dzisiaj zabieram Was na Soho, jednej z piękniejszych dzielnic Manhattanu. 
Moja stylizacja to koronkowa sukienka od Nelly (całą kolekcję Nelly możecie zobaczyć tutaj), dla której nie mogłam mieć chyba lepszego otoczenia.Codziennie możecie też zobaczyć miasto moimi oczami na moim Instagramie.


fot. Eva LovEt

DRESS | Nelly , SHOES | Celebrity
NECKLACES | AS Jewelery 

27 komentarzy:

  1. Ojej ale cudowny klimat zdjec. Piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ale zdjęcia!
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia ! nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę NY ♥

    http://dotsandlaces.blogspot.com
    http://instagram.com/dotsandlaces

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o tym, żeby odwiedzić Nowy Jork :)
    świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka! Ten klimat! Zakochałam się <3

    www.iamyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna sesja !!! <3 świetnie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne sesja, sukienka, ty! Bomba! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziekuje dziewczyny za odwiedziny i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna! <3 tez chce ta sukienke zamowic, ale kompletnie nie wiem jaka ma dlugosc, zalezy mi na tej informacji, bo jestem wysoka. Jaki masz Aniu rozmiar i ile masz wrostu, ewentualnie jaka ma dlugosc ta sukienka. Jesli to nie problem to prosze o odp. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozm. Xs i tak sobie myśle ze moze S byłaby lepsza.
      Mam 165 cm wzrostu

      Usuń
    2. Dziekuje za odp. :) ja mam 175 cm wzrostu. Na stronie nie ma podanej calkowitej dlugosci sukienki i komplenie nie wiem czy nie bedzie za krotka na mnie.

      Usuń
    3. To lepiej weź większą. S albo nawet M, bo nawet nie taka dopasowana może lepiej wygladac.

      Usuń
    4. Patrzac na wymiary na stronie to na L sie zdecyduje i mam nadzieje ze bedzie dobra :)

      Usuń
  10. Przepiękna sukienka, zachwyciła mnie już, gdy ujrzałam ją na blogu Jestem Kasia :) A rajstopy w kropeczki jak wisienka na torcie!

    W wolnej chwili zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ta sukienka w talii i nad biustem jest na gumeczkach?

    OdpowiedzUsuń
  12. a z powodu Twojej miłości do NY taki Mikołajkowy pomysł :) Pozdrawiam
    http://artulka.blogspot.com/2014/12/mikoajkowo.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm... NY przed świętami musi być magicznie... niedawno oglądałam z dzieciaczkami "Kevina w Nowym Yorku" jako coroczny rytuał i polecam można się świątecznie nastroić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...