sobota, 13 grudnia 2014

GREY COAT AND LEOPARD ADIDAS ORIGINALS SNEAKERS

Ooops I did it again. Czyli powróciłam do afro. Wiem, że ta fryzura ma wśród Was tyle samo zwolenników co przeciwników.  Jak już Wam pisałam wcześniej, nie jest to trwała i na razie takiego zabiegu nie planuje. Nie mniej jednak raz na jakiś czas to bardzo miła odmiana. Ponieważ loczki zrobione są na bardzo cieniutką lokówkę i samej byłoby mi ciężko uzyskać taki efekt, oddaje się w ręce specjalistek z Hair by Korzeniowska, które ostatnio pobiły rekord przygotowania tej fryzury (50 min!) Dzisiejszy zestaw to kombinacja moich ulubionych szarości ze skórzanymi spodniami. A jakie jest Wasze zdanie jeśli chodzi o afro? Robić na stałe? Chętnie poznam Wasze opinie.


 COAT | Mosquito , SWEATER | Primark , 
SHOES | adidas originals, CLUTCH | Armani Exchange PANTS | Zara , 
NECKLACESAS jewellery  , RINGS |Apart , SUNGLASSES | Celine




21 komentarzy:

  1. Kocham takie zestawy <3 szarości rządzą! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci ładnie w takich włosach! <3
    Świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały zestaw ;) każda rzecz podoba mi się w tym zestawie jak i z osobna ;)
    Pozdrawiam ;)

    Ps. zapraszam wszystkie dziewczęta do mnie na post dotyczący szkoły wizażu ;)
    http://eva071.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome look! cool blog! following you dear<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuje Ci bardzo taka burza loków!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie sadzilam ze w tanich ciuchach mozna tak dobrze wygladac ;) tzn. ani primark ani mosquito nie sa markami premium a wygladasz jakbys miala na sobie pare ladnych tysiecy ;) i afro! mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. No właśnie, fajnie jest miksować tańsze marki z droższymi :)

      Usuń
  7. Jaki rozmiar? Sa ine kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar S :) kliknij na podpis, znajdziesz link do stronki.

      Usuń
  8. alllleeeeeeeeee ekstra wyglądasz! włosy przyciągają tu uwagę, zaokrągliła Ci się tak ładnie buzia:) ale stylizacja także bardzo na plus:)
    za to CIę lubię, że zawsze zaskakujesz!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój kolor włosów jest przepiękny, wciąż się nim zachwycam , wraz z kolejnymi zdjęciami ! Cudny odcień blondu , taki w sam raz :) co to za kolor , właśnie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna stylizacja afro!!!!
    Piękne kolory i zestawienie. Podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, ja mam takie afro naturalnie odkąd pamiętam i jest super!!! ;) ;* cudownie wyglądasz :)) ;-*** pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebista stylizacja i fajne miejsce do niej wybralas bo wszystko fajnie współgra taki look na luzie akurat na spacer!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...